Fatma Fantezili Sekste Bir Numara

Selam arkadaşlar. 11 yıllık evli bir çiftiz. İzmir‘de yaşıyoruz. Ben 32 eşim 36 yaşında. Birbirini gerçekten seven ve saygı duyan bir çiftiz. Eşim inşaat mühendisi, bense lise mezunu bir ev hanımıyım. İki kızımız var. Gerçek adımı vermemde bir sakınca görmüyorum. Adım Ayşe. Tesettürlü, 55 kiloda ve 165 boyundayım. Eşim de ben de sexi çok ama çok seviyoruz. Her zaman heyecan …

Devamını Oku »

İyi ki Kendimi Siktirerek Gay Olmuşum

Selam herkese, Herkesin hikayelerini okuduktan sonra kendi hikayemi de paylaşmak istedim. Ben İstanbul Bahçelievler’den Şahin. Şu anda 28 yaşındayım ama ilk pasif oluşum 18 yaşında oldu. Ortaokuldan beri kadınsı özelliklerimle dikkat çekiyordum. Sınıftaki tüm erkekler benimle dalga geçiyordu. Neyse sonunda üniversiteyi kazandım ama artık içimdeki kadınsılığı ve yarrak yeme arzusunu bastıramıyordum. Neyseki facebook icat oldu ve bana ilaç oldu. Benimle …

Devamını Oku »

İlk İlişkimde Sikişe Bir Türlü Doyamadım

Merhaba arkadaşlar ben de sizlere  güzel bir anımı anlatmaya karar verdim. Öncelikle  Yozgat’ta yaşıyorum 32 yaşımdayım 16 yaşımdan bu yana pasif gay olarak  hayatımı renklendiriyorum. Bir gün  internette partner ararken  biri ile tanıştım nerden bilirdim bir gün kocam olacağını o kişinin çok güzel ve tatlı bir sohbet olduğunu da söylemeliyim. Sohbetimiz öyle ileri gitti ki  ikimiz de aynı anda  numaramızı …

Devamını Oku »

Rüyalarımda Gördüklerimi Bana Yaşattı

Merhaba ben Gizem 24 yaşındayım ve Trabzon’dan yazıyorum. Bizim buralar da her yerde yeşillik ve doğa insanın da güzelleşmesini sağlıyor ve bu erkek kadın demeden daha çekici bir halde olunmasına neden oluyor. Tabi güzelliklerin ve bu çekiciliklerin sonucunda oldukça etkileyici olan sonuçlar da ortaya çıkıyor. Benim güzelliğimi köyde bilmeyen yok ama bir duyan olur diye yaşamak için istediklerimi sürekli içime …

Devamını Oku »

Kız Kardeşimi Analdan Becerdim

Merhaba seks hikaye takipçileri. Bende başımdan geçmez dediğim harika hikayem var. Kız kardeşim geçen yaz evlendi.Kocasını eskiden tanıyorum çok sapık biridir.Enişte efendi bir süre işsiz kalınca doğal olarak nedense bende anlamadım bize taşındılar. Annem ve babam onlara kucak açtı.Tabi bu durumdan ben rahatsız oluyordum.Geceleri eniştem kardeşimi çok sağlam sikiyor sesleri kulağımdan çıkmıyordu. Geceleri seks yaptıktan sonra kız banyoya gidip gelince …

Devamını Oku »

Kuzenimle Havuzda Deli Gibi Sikiştik

Merhaba arkadaşlar ben Kübra, 16 yaşındayım. Antalya’da yaşıyorum, tatil olmuştu. Kuzenlerle ve onların aileleriyle tatile gidecektik. Karar verdik, kiraladığımız yazlığa doğru yola çıkacaktık. Pazartesi günü yola çıktık aynı gün Mersin’e vardık akşam. Kuzenlerimde ertesi gün geldi. İlk gün gezdik Mersin Forum falan. Sonra bizimkiler ve kuzenimin ailesi denize gitti. Ben kuzenim Yusuf ve kardeşi Büşra evde kaldık. Büşra ise ben …

Devamını Oku »

Üniversiteli Komşumla Artık Her Gece Sikişiyoruz

Arkadaşlar ben Ceylan 30 yaşındayım, eşimden 2 yıl önce boşandım. Fiziğimde gayet yerindedir, övünmek gibi olmasın. 2 yıldır azmıştım, çünkü hiç ilişkiye girmedim canlı bir şey yaşamadım. Sadece dildo ve vibratörlerle kendimi tatmin etmeye çalışıyordum. Ama nafile olmuyordu, bir gün yine böyle zevkin doruklarını yaşamak isterken büyük bir patlıcan mutfaktan getirip amıma sokmaya başladım. Çok acıyordu çünkü büyüktü, git gel …

Devamını Oku »

Yengemi Uykuda Götünden Siktim

Mrb arkadaşlar ben Murat. 24 yaşındayım. Bekar bir gencim. Dayımın bir karısı var adı Necla yaşı büyük olmasına rağmen götüyle çok dikkat çekiyor. Ben köydeyim ailemle yaşıyorum, tarlada çalışıyorum. Sırf yengem için bazen şehre iniyorum. Bir çok zaman onun götünü siktiğimi düşünerek 31 çekerim. Bir gün dayım İstanbul’a mal götüreceği için, tır şoförüdür dayım. Yengemi köyde bize getirmişti bir haftalığına …

Devamını Oku »

Patronum Beni Her Gün Sikiyor Artık

Selda benim adım. Reklamcılık bitirdim.  Bir reklamcılık şirketinde çalışıyorum, üniversiteden sonra çalışmaya başladım. Henüz 24 yaşında zayıf ama götü büyük birisiyim, dolgun memeleri saymıyorum bile. Bir gün bir yerden aldığımız sipariş, tasarımları ertesi gün bitirmemiz lazımdı. Herkes üzerine düşeni yapmışken bir tek ben kalmıştım, birkaç gün kaytarmıştım. Ve mecbur o gün ofiste sabahlayacaktım, bunun için patronuma söyledim. Zaten öğle akşam …

Devamını Oku »

Azınca Beni Kimse Tutamaz Hemen Sikişirim

Gecen gün o kadar azmistim ki annem komsuya gitmisti. Telefondan porno falan izledim. Lezbiyen, grup, akliniza ne gelirse amimin sulari artik durmuyordu. İceriden salata aldim amimin ustunde gezdirdim bakire oldugum icin ileri gidemiyordum ama oyle bi zevke gelmistim ki off ne zevk. Sonra gotumu kremledim bi kac kez tarak sokmustum gotume o aci ve zevk cok guzeldi . salataligi sokmaya …

Devamını Oku »